Телефон/факс: +38 (044) 277 47 76 Email:info@mcs.org.ua

ПОВОДЖЕННЯ ЗІ СКАРГАМИ ТА АПЕЛЯЦІЯМИ

Поводження з апеляціями.

Політика щодо розгляду апеляцій полягає у тому, що замовник робіт з сертифікації чи інша зацікавлена у проведенні сертифікації організація (особа) має право опротестувати будь – яке прийняте ОС рішення щодо заявки на сертифікацію, надання, призупинення чи скасування сертифікації.  Правила та процеси подання та розгляду апеляцій визначені у процедурі ПР.22 (розміщена у розділі «НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ ОС» цього Сайту).

Розгляд скарг.

Політика вирішення скарг з боку клієнтів чи інших зацікавлених сторін, полягає у забезпеченні об’єктивного та оперативного вирішення порушених у скарзі питань та усунення причин, які призвели до її появи.  Порядок отримання, реєстрації, розгляду та вирішення скарг визначений у документованій процедурі ПР.23 (розміщена у розділі «НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ ОС» цього Сайту).

 

 

Нашим партнерам

Корпорація "Міжвідомчий центр сертифікації" - Акредитований орган з оцінки відповідності, що працює на принципах взаємоповаги та взаємовигоди. Ставайте нашим партнером та дізнайтесь, як це допоможе Вашому бізнесу!

Наші контакти

Чекаємо Вас у нашому офісі за адресою:

  03056 Україна, м. Київ,
вул. Польова, 21, офіс 321
  +38 (044) 277 47 76
  info@mcs.org.ua