При наданні сертифікації ОС вимагає, щоб організація-клієнт:
а) відповідала вимогам ОС під час посилання на статус сертифікації в засобах комунікації, як наприклад Інтернет, брошури або реклама або інші документи;
- b) не робила або не припускала оманливих тверджень стосовно своєї сертифікації;
- c) не використовувала або не припускала використання сертифікаційного документа або будь-якої його частини в оманливій формі;
- d) у разі тимчасової зупинки або скасування сертифікації, припиняла використовування всього надрукованого рекламного матеріалу, що містить посилання на сертифікацію, як визначено органом сертифікації;
- e) вносила зміни у весь надрукований рекламний матеріал, якщо сферу сертифікації звужено;
- f) не дозволяла, щоб посилання на його сертифікацію системи менеджменту використовувалося для припущення, що ОС сертифікує продукцію (включаючи послугу) або процес;
- g) не робила припущень, що сертифікація стосується діяльності, яка не охоплена сферою сертифікації;
- h) не використовувала сертифікацію таким чином, що може дискредитувати ОС та/або систему сертифікації, або привести до втрати довіри суспільства.
Зазначені вимоги визначені ОС у окремому документі «Відповідальність та права замовника при отриманні сертифікату на систему управління якістю», який наводиться як додаток до договору на проведення сертифікації за формою Ф.26 (розміщена у розділі «НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ ОС» цього Сайту).